Vårt bröllop

Jag är så himla nöjd med vårt bröllop, känns helt fantastiskt.

Vaknade på morgonen och kände mig lite nervös. Åt en smörgås och fick en present av Hampus, (ett jättefint halsband). Gick sedan vidare till frisören för att fixa håret. Sen kom pappa och hämtade mig och jag åkte hem till deras granne för att sminka mig. Sminket valde jag att göra själv. Sen var det bara att sätta på sig klänningen ovs.

Känner att det blev så jobbigt att beskriva dagen så jag lägger in lite bilder istället. Är lite roligare för er också.















Dagen avslutdes med att vi fick åka buss! Vi hade ingen aning om hur vi skulle ta oss hem utan våra värdpar hade fått bestämma det åt oss. Artikel - LÄS!

Kommentarer
Postat av: Clara

åh vad fina ni var. :) Ser härligt ut. haha. Buss! Fy va kul.

2010-09-30 @ 16:36:53
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0