Möhippa

Lördagen den 4 september runt halv elva tiden var det några som slog och bankade på dörren. Inspringande kom 11 tjejer och den första tanken jag han tänka innan jag blev dragen i armarna in i mitten av en ring var "inte idag, kom tillbaka nästa helg snälla!".

Men nej, det var lördag och dags för möhippa.

Jag fick ta på mig något frukansvärt fula kläder, någon form av en kjol och blus med alla regnbågensfärger och lite till. Jag fick även sätta på mig ett par pricka strumpbyxor och säkert fem förstora storlekar kängor. Magvästa var något de också tyckte jag skulle bära. Snyggt!
Till detta skulle jag även bli sminkat i någon blå skugga från ögonvrån ända ut till hårfästet samt ett rött läppstift som var något utsmetat.

Jag kände mig verkligen som en donna!

Vi började dagen med att åka buss från min lägenhet på Rosenlund till stan. Och jag kände mig verkligen inte super pigg när det flimades och skrattades. Väl framme i stan så fick jag mitt första uppdrag, i magväskan de hade knäppt runt min midja låg det en massa tofsar, bobby-pin, kammar, borstar. spray, osv.
Självklart skulle jag göra frisyrer på människor på stan. Jag hade fått ett "x" olika teckningar på frisyrer som jag skulle göra.

Vi började gå och jag började fråga olika människor vi träffade och jag fick göra en snabbfrisyr i deras hår som jag sedan tog ner. Till en början sa de flesta nej men jag somär så bra på att övertala lyckades prata mig fram så att jag fick göra någon, snabb, ful frisyr som jag sedan skulle ta ner så det inte märktes att jag varit där och pillat.

På vägen genom stan och målet av uppdragen fick jag några småuppdrag som jag skulle göra för att sedan få fortsätta med huvuduppdraget. Bland annat skulle jag springa upp för rulltrappan på stationen som går neråt. Vilket resulterade att jag trillade och slog mig rätt hårt på grund av skornas storlek. Så nu sitter jag här och skriver med mina blåa svullna knän.

När jag tillslut hade gjort sex frisyrer var jag klar och fick då 100:- för varje frisyr jag hade gjort som jag skulle använda mig av för att klara av nästa uppdrag. Så med sexhunda i handen skulle jag springa och köpa en ny outfit på 30 minuter. Jag gick till HM och köpte strumpbyxor, tunika och skor sen gick jag till gina och köpte en kofta och så var uppdraget av klarat. Trodde först inte att jag skulle klara av det, jag som har så svårt att köpa kläder. Så det kändes otroligt bra att jag klarade av det och skulle få byta kläder.

Men först skulle vi vidare till nästa stopp för dagen, rosenlundsbadet. Där vi skulle gå på relaxen.

Efter relaxen blev det ännu en bussresa men denna med mer neutrala kläder och inte så mycket kladdi ansiket. Nästa mål var hos en av mina vänner där vi skulle äta och avsluta kvällen med erotikparty.


Tack för en otroligt bra dag. Men jag kommer inte att gifta om mig för jag vill inte göra om det! :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du måste lägga upp lite mer bilder. speciellt på möhippan

2010-09-08 @ 10:10:08
URL: http://urjenniferssynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0