Fråga

Fick en fråga så jag tänkte att jag skulle svara på.

Hej! haha, du typ, aha? Vem är det här? haha. :) Jag gick i din pararellklass, fick se nån bild eller nåt från när du gifte dig. :) Fy vad kul. Vi gick i pararellklass på gymnasiet, mp3a gick jag. Men grattis till bröllopet. :) Jag och min fästman eller a, kalla vad det vill, haha, ska också gifta oss, nästa sommar. Har du nåt tips om bröllop? Med planering? Värdpar och hade ni brudtärna och sånt? :) Kul att veta. Grattis igen. :)


Mina tips är egentligen bara att göra som man själv vill för då blir det bäst. Välj ett värdpar ni litar på som ni känner kan göra dagen till er dag. Eftersom att det är ert värdpar som står för festensplaneringar. Jag tycker det är roligt med temabröllop eftersom att det blir något mer personligt. Vi valde att ha femtiotal men man kan ju ha vad som helst annars kan man bara ha det klassiska om man tycker det är kul. Brudtänor och sådant ville vi verkligen inte ha men det bestämmer man ju själv. Jag hade inte kunnat välja ut några få och så blir det dyrare om man ska ha kläder till dem med men det är smaksak vad man vill ha. Ett bra tips är i alla fall att ha ett bra värdpar och att börja planera i tid. Och använd dina vänner/kontakter. Känner du någon som sysslar med blommor låt henne göra det då, osv. Blir lite mer personligt. Men viktigaste av allt är att ni besämmer själva och gör som ni vill och inte lysnnar på alla andras åsikter.

Kommentarer
Postat av: Clara

Tack så jättemycket. :) Intressant verkligen. Och grattis igen :) Värdpar känns verkligen ganska tufft, eftersom jag bara är 20 då, och ja, det är svårt att välja någon som man vet kan sånt där. :)



Tack!

2010-09-30 @ 16:28:34
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0