En vecka kvar!

Igår var det en vecka kvar, helt sjukt att tiden har gått så fort!

Minns det som igår när vi förlovade oss och bestämde datumet för bröllopet. Känns inte som om det var ett år sen vi ringde och bokade kyrkan. Jag fattar ingenting. Haha! Lycklig är jag i alla fall även att tiden springer ifrån mig.

Vaknade i morse och var så sjukt nervös. Helt knäppt att man utsätter sig för sånt här, liksom alla är ju nervösa så att dom dör innan dörrarna öppnas ändå gör man det för den man älskar och utsätter sig för att synas och vara i centrum hela dagen. Det är fint tycker jag!



(lägger upp lite fula bilder från förlovningen förra året den 27/7)








Kommentarer
Postat av: Clara

Hej! haha, du typ, aha? Vem är det här? haha. :) Jag gick i din pararellklass, fick se nån bild eller nåt från när du gifte dig. :) Fy vad kul. Vi gick i pararellklass på gymnasiet, mp3a gick jag. Men grattis till bröllopet. :) Jag och min fästman eller a, kalla vad det vill, haha, ska också gifta oss, nästa sommar. Har du nåt tips om bröllop? Med planering? Värdpar och hade ni brudtärna och sånt? :) Kul att veta. Grattis igen. :)

2010-09-29 @ 16:46:09
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0