Visning

I lördags så hade jag min första visning kan man kalla det. Kyrkan hade ordnat att unga tjejer skulle få komma dit mellan 9:30-13:00 för att prata om skönhet, äta frukost samt göra ansiktsmasker och lära sig massage. Jag var där som frisör och "gjorde om" en tjej med samma namn som mig, Hanna. Resultatet blev jätte bra, har dock inga bilder så ni får tro mig på mitt ord. Det blev super! Flickorna som var där fick ställa en massa frågor till mig och jag frågade glatt. Jag visade dem lite olika produkter och delade ut mina visitkort så jag får nu bara hoppas och hålla tummarna för att de blev inspirerade och ringer salongen för att boka in en tid hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0