Färger 2010

Vårens absolut hetaste färgerna 2010 är såklart de oranga, koppriga och röda färgerna. Som ska färgas i slingor, partier och eller till och med hela hår för den som vågar.
jag tog mig friheten att testa lite så numera är kalufsen jag bär på orange.
Känns ovant, konstigt men ändå tufft på något sätt.
Jag säger inte nu att alla ska färga håret så som mig eftersom att alla inte passar i det.
Men för er som vågar och känner att ni har rätt attityd och utstrålning: vad väntar ni på?! Testa på något som inte många har och våga stick ut. För hur många är det egentligen som tittar i färgkartan och utbrister "den här färgen vill jag ha" samtidigt som man pekar på en orange färg. Våga mera!¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0