Vad händer?!

Ja, vad händer?! Det måste ju vara något sjukt intressant och spännande eftersom att jag är så dålig på att uppdatera.

Det som händer just nu är att jag och Hampus fick nycklarna till lägenheten förra fredagen och från den dagen har det rivits, slipats, tapetserats, målats etc. Ni ska bara veta hur mycket vi har gjort i lägenheten på några dagar.

Fredagen därpå började, alltså denna helgen, bröjade vi flytta in möbler efter möbler samt alla kartonger. Jag fattar inte hur familjen Gerebrant har orkat stå ut med alla mina saker överallt. Trodde verkligen inte att jag hade så mycket saker men det hade jag. Man måste ses hur det såg ut här i fredags för att ens kunna försöka förstå. Kaos!

Har tyvärr inga före bilder på lägenheten vilket är så himla surt. Men jag kommer längre fram lägga in bilder och försöka förklara hur det såg ut innan, om det ens går att förklara hur fult det var.

Så denna helgen har vi bara fixat massor, verkligen massor. Alla kartonger är uppackade och nu ska man bara bo in sig och få allt på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0