Artist Wave Maker

Nu har jag hittat den, den där nya gjejen som kommer att göra att plattångarna kommer att läggas i hyllan några dagar i veckan.

Alla vi som har plattat håret sen dinosaurierna dog ut, det kanske är dags att skaffa sig en ny kompis som man inte är tvungen att umgås med varje dag.
Nej, precis du hörde rätt. Denna underbara trippeltång från OBH Nordica behöver man inte använda varje dag, om man inte vill förstås.
Själv tycker jag till och med att vågorna är finare dagen efter, eftersom att de då är något mer naturliga och rockigare.

Bäst av allt är att den passar till alla hår, kort som långt och håret blir verkligen som OBH Nordica säger: vågigt och otroligt glansigt. Och den passar bra till både vardag och fest.

Detta måste vara mitt bästa köp på jääätte länge. Och jag är säker på att den kommer att ägas av MÅNGA innan sommaren.
OBH Nordica - Artist Wave Maker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0