Tillbaka till verkligheten

Snart är det dags att ta sig tillbaka till verkligheten.
Jag har väldigt svårt att beskriva känslan av att åka tillbaka till Trollhättan. På ett sett önskar jag att jag redan var där i lugnet, tystnaden och ensamheten. Samtidigt som jag tänker så, så vill jag vara kvar, kvar i Jönköping och slippa ekot som blir utav varje steg jag tar i det stora, läskiga huset.

Det är två veckor kvar, kan ni tänka er två veckor sen har jag varit borta i ett halvår. Tiden har gått så läskigt fort att snart hinner man väl inte blinka innan man står där med både man, hus, barn, hund och volvo.






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan komma hem till dig och bröta lite så blir det inte så tyst =)



om du vill ha ett annorlundare svenssonliv så kan du ju ta en bwm eller något istället:)

2010-01-05 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0