Rastlös

Jag blir så otroligt rastlös av att bara sitta hemma hela dagarna, förr tyckte man det vara skönt att bara sitta och titta på tv en hel dag. Men jag får verkligen panik efter bara någon timme om jag inte har gjort något.

Idag fick jag ett ryck och storstädade Johans rum, och tro mig det behövdes verkligen.
Önskar att jag hade tagit före- och efterbilder så att ni ska förstå. Men om jag säger som så att det luktade hamsterbur, apa och kiss så kanske ni fattar en aning. Det låg kläder över hela golvet, blöta och sura handukar och nästintill mögliga träningskläder.
Men nu är det finare än vad det någonsin har varit, helt ärligt. Det tog mig två timmar så jag var ju sysselsatt ett tag, men nu luktar det gott och alla kläder vikta i högar i garderoben.

Men nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Får väl titta på home makeover och gråta en skvätt.
Samtidigt som jag hoppas att morgondagens provklipp leder till något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0