Nervös

Nu har jag packat klart allt och första flyttlasset har precis lämnat Trollhättan och är påväg 16 mil syd, väst... ah vem vet, nåråt är det i alla fall fast mer åt höger.
Sitter och tittar på lägenheter även att det känns som slöseri med tid. Sitter samtidigt och kollar upp vad det finns för salonger i Jönköping som skulle vilja ha än, känns inte som om det ger mig så mycket just nu heller.

Imorgon är det herrprov, och jag är inte nervös alls. Nej verkligen inte.
Säger så i alla fall i hopp om att jag ska tro på orden, på tanken, på mig. Går inte så bra!
Igår när jag satt och planerade hur jag ska klippa min modell fick jag hjärnsläpp, för ett tag glömde jag allt om klipptekninger, tror ärligt talat att jag inte ens viste hur man ska hålla en sax i det ögonblicket.
Hoppas att den känslan inte kommer tillbaka imorgon. Vad gör jag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0