Herrprov

Nu var det gjort, äntligen.
Gårdagens ångest och panikattacker var absolut helt i onödan, det gick ju hur bra som helst.
Men att man kan vara så nervös som jag var. Trodde jag skulle dö, speciellt när jag ringde pappa och han sa att han kanske kan bli sen för att han hade hamnat bakom segaklubben vars motto är att köra minst 30 km långsamare än vad skylten säger. Som tur vad hann han i tid.

Jag var jätte nervös hela morgonen och sprang runt i hela huset och viste egentligen inte vad jag höll på med.
Men som sagt så var det inget att vara nervös över, det gick jätte bra. Och inga fel påpekades, fick bara lite tekniktips inför gesällen. En utav lärarna hade till och med sagt till pappa att det såg jätte bra ut.
Får hoppas att han inte ljög. Nej men det gick nog jättebra, kändes som om de inte kollade lika mycket på honom som de gjorde på de andra modellerna.
På onsdag får jag i alla fall veta hur det gick och vilket betyg jag fick på klippningen.

Vi fick en timme och en kvart på oss att klippa och styla, vilket jag kan tycka var lite för mycket för när det hade gått en halvtimme så började jag känna mig klar så då satt man bara och finjusterade vilket egentligen inte behövdes.

Imorgon är det damprov samt färgprov, kommer bli spännande och nervöst såklart. Men nu har man i alla fall klarat av ett av proven. Så jag kommer säkert vara lugnare imorgon. Hoppas jag i alla fall.


Före:


Efter:


Efter, efter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0