Edward Cullen

Ja, jag erkänner att jag är en av alla dom som har fallit för Edward Cullens charm i filmen Twilight.
Men det är som sagt vad inte bara jag som har en vampyrhysteri just nu, med tanke på att han har utsätts till världens sexigaste man så måste det väl vara fler än jag slår några extra slag för honom.

Tänk att killen kom från ingenstans och nu sitter han på ett flertal väggar och bärs med i fickan som en bild i mobilen etc. Inte nog med att han är charmig, han har även den där busiga-looken som gör honom till en flickidol och hunk på samma gång. Utöver det så har han ju en riktigt fin frisyr just nu med.




Roberts frisyrer genom tiderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0