Hoppas, hoppas och åter hoppas.

Nu känns som det har hänt en del sen jag uppdaterade sist om vad som händer i mitt liv.
Jag har börjat träna, fattar ni... Jag, latast i Sverige har börjat tänka att det kanske skulle vara bra att röra på sig, och vi snackar inte bara en gång i veckan utan denna veckan blir det tre hela gånger, och nästa vecka ska jag försöka med ännu ett pass utöver de tre.

Jag trodde verkligen inte att träning kunde påverka en så mycket, men man blir faktiskt piggare, gladare och man känner sig till och med allmänt mycket mer positiv till allt eller i alla fall det mesta. Det har gått ett halvår sen jag gjorde mina senaste fysiska ansträngningar och tro mig det kändes verkligen i magen, lår och i stort sätt hela kroppen. Nu ska jag bara se till att jag kan hålla mina mål med träningen så att jag inte slutar träna om en vecka, det är så det brukar bli när jag bestämmer något som har med fysisk ansträngning att göra.

Förutom att träna håller jag på att leta efter en lärlingsplats och tror att jag har fått napp på en salong i stan, ska förhoppningsvis prov jobba där på fredag. Säger inte vilken salong det är eftersom att jag ännu inte vet om det blir en anställning där, men så fort jag vet kommer jag att berätta det.

Idag fick jag också återvända till mitt kära donken jobb och tro det eller ej men jag har nog saknat stressen, oljudet och flötet. Så nu får vi väl se om man får ihop sina 16 timmar varje månad.

Jag hoppas verkligen på salongen på fredag, känner att jag skulle behöva få ett starkt "ja" just nu. Inte för att allt hopp är borta... men nästan. Vi håller tummarna och hoppas att jag får ett jobb snart så att ni alla kan klippa er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0