01/01-2010

Första dagen på det nya året är alltid lika segt, vem kom på att ingenting skulle vara öppen den första Januari varje år?!
Dagen har jag i alla fall lyckats slösa bort som så många andra dagar, genom att bara ligga i en säng, äta pizza, titta på film och sova. Finns det någon segare dag en denna?
Nyårsafton var mycket mysig, jag tillbringade kvällen med Hampus, trerättersmat och bubbelbad. Det var den bästa dagen på länge.

Känns lite konsigt att man snart ska åka tillbaka till Trollhättan för att göra klart min utbildning som slutar den 20 Januari. Men även att det känns konstigt så saknar jag faktiskt staden, tystnaden och ensamheten. Saknar att bara vara och inte behöva tänka så mycket.
Det kommer att bli lite jobbigt att flytta tillbaka till Jönköping men ändå ganska skönt, om man kunde hitta en lägenhet så hade allt känts så mycket bättre. Men allt fixar sig tillslut. Eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0