Mardröm

I natt vaknade jag med panik eftersom att jag drömt en jättekonstigt mardröm, självklart om bröllopet.

Jag drömde att tiden gått så fort så att dagen med stort D var idag och jag hade inte hunnit fixa naglarna, håret, smink ovs. Mina naglar var trasiga, några var helt av och man kunde se rester av mitt gröna nagellack kvar. Håret hade jag glömt att färga så det var orange/rött med 3cm utväxt... alltså skit snyggt! Not. Och så hade jag inte hunnit fixa bröllopslooken på håret så jag fick se ut som jag gör av vanligdag när jag går till jobbet.

Jag hade till och med glömt att köpa smink så jag fick se ut som jag gör varje dag. Klänningen hade men den var för liten. Mina nyinköpta underkläder var försvunna så jag fick nöja med med de gamla trasorna jag har i garderoben.

Det enda som var bra var min skor.

Någon möhippa hade heller inte varit.

Vilken dröm. Nu ska jag fixa klart att till bröllopet och lägga allt på ett och samma ställe så att jag har koll på allt. Så att detta inte slår in. Och om man berättar en dröm slår den väl inte in ?! Det har jag hört på askungen. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0