Jag är lycklig helt enkelt!

Sitter hemma i lägenheten, Hampus fixar med gitarren inför spelningen på vätterfesten. Katterna sitter i köket och varvar ätandet med bus.

Ska snart gå ner och lyssna på blivande mannen. Okej, jag är stolt! Vadå då?! Jag har all anledning till att vara det med, han ger mig så mycket, allt. Det skulle faktiskt inte kunna bli bättre än såhär. Jag har världens finaste lägenhet, världens sötaste kattungar, världens vackraste man, eller i alla fall blivande man, (kan man säga vacker, snyggaste kanske stämmer bättre in).

Just nu känns det så himla bra, jag är lycklig helt enkelt!


Tack!


Kommentarer
Postat av: Louise - Mamma till Eddie ♥

bra när hanna är lycklig :D

2010-08-16 @ 22:23:14
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0