Illamående, huvudvärk och pannkakor!

Jag som klarade mig ifrån just magsjukan när den var på besök hos familjen Gerebrant och även när den hälsade på min familj i Huskvarna blev nu i helgen sjuk. Helt plötsligt fick jag jättehög feber och jätteont i magen. Sen dess har det suttit i. Men envis som jag är lyckades jag lura iväg mig själv till jobbet men jag insåg snabbt att jag aldrig skulle klara av att jobba en hel arbetsdag. Så min underbara fästman fick komma och hämta mig! Kändes en aning drygt att skriva ut sig efter en fem minuters lång "arbetsdag".

Idag är det den 6/4, en helt vanlig tisdag i början av april solen skiner och egentligen är det inte alls någon märkvärdig dag för många. Men för mig betyder den här dagen något alldeles extra vilket den alltid kommer att göra. Det var idag för två år sedan som jag och Hampus blev tillsammans och detta firas idag med illamående, huvudvärk och pannkakor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0