Håller tummarna!

Onsdag, jag är sjuk. Febern har fått ner nu i alla fall, känner mig bara otroligt seg i kroppen och så har jag ont i magen. Går det inte över snart får jag väl överväga att ta mig till doktorn. Tänkte i alla fall försöka ta mig till jobbet imorgon, klarar absolut inte av att sitta hemma mer än två dagar. Ni som känner mig vet ju att jag inte direkt är en person som kan sitta hemma och inte göra något hur länge som helst.

Innan påskhelgen fick jag och Hampus ett erbjudande om en lägenhet i stan. Allt vi behövde göra var att ringa till hyresvärden för att kolla om den fanns kvar och om vi skulle kunna få hyra den i förstahandskontrakt. Ni ska veta att det är väldigt jobbigt att få veta en sådan sak en långfredag när inget har öppet förrän på tisdagen. Så igår ringde vi som bara den, tror aldrig jag har försökt få tag på någon så desperat som jag försökte igår... utan att lyckas. Men idag lyckades jag få tag på mannen som kanske fixar att vårt sökande efter lägenhet är över. Ikväll blir det visning och det verkar som att vi får lägenheten om vi vill ha den.

Känns så himla bra, hoppas verkligen att denna lägenheten är någonting för mig och Hampus!

Kommentarer
Postat av: yeah

fan vad gött grattis

2010-04-08 @ 09:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0