Volympulver

Det finns hur många volymprodukter som helst och det kan verkligen vara jätte svårt att hitta rätt bland hyllorna i affären och på salongerna.
En sak som jag rekommenderar varmt för er som vill ha volym och luftigt hår är volympulver.
Sedan dust-it kom med sitt volympulver har flera märken kommit efter med sina egna varianter av volympulver.
Detta är från lakmé K.Style och heter chalk hottest och är ett matt volymbyggande pulver som skapar volym och luftighet i ditt hår.
Jag har detta och tycket att det och dust-it håller samma nivå fast denna är något billigare.
Hottest chalk säga även vara bätte för personer med långt hår vilket jag inte vet helt säkert eftersom att jag inte tillhör den gruppen. Den ska även passa på personer som har fett hår eftersom att den ger en matt effekt.
Du kan hitta den på salongerna för ett pris runt hundralappen.
Jag tycker verkligen att ni ska testa den och om ni fortfarande funderar på vad ni ska köpa för julklapp så är detta ett utmärk inköp.
Precis som med de andra volympulvren masserar du in det i hårbottnen i torrt hår och du får volym, luftighet och den ruffsiga känslan.
Det finns hur många volymprodukter som helst och det kan verkligen vara jätte svårt att hitta rätt bland hyllorna i affären och på salongerna.

En sak som jag rekommenderar varmt för er som vill ha volym och luftigt hår är volympulver.
Sedan Dust-it kom med sitt volympulver har flera märken kommit efter med sina egna varianter av volympulver.
Detta är från Lakmé K.Style och heter Chalk hottest och är ett matt volymbyggande pulver som skapar volym och luftighet i ditt hår.

Jag har detta och tycket att det och Dust-it håller samma nivå fast denna är något billigare.
Chalk hottest säga även vara bätte för personer med långt hår vilket jag inte vet helt säkert eftersom att jag inte tillhör den gruppen. Den ska även passa på personer som har fett hår eftersom att den ger en matt effekt.
Du kan hitta den på salongerna för ett pris runt hundralappen.

Jag tycker verkligen att ni ska testa den och om ni fortfarande funderar på vad ni ska köpa för julklapp så är detta ett utmärk inköp.

Precis som med de andra volympulvren masserar du in det i hårbottnen i torrt hår och du får volym, luftighet och den ruffsiga känslan.



Kommentarer
Postat av: Llinor

jag har med sån! fast inte exakt just den! funkar jätte bra =)

2009-12-23 @ 21:41:34
Postat av: angelica

kan du lägga upp före och efter bild när du använder produkten? :)

2010-01-14 @ 19:56:18
URL: http://angelicacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0