Tiden springer iväg.

Nu är det inte alls lång tid kvar, hela 31 dagar om man ska vara exakt och vill man vara lite extra noggran så är det faktiskt bara 11 skoldagar. Vart har tiden egentligen tagit vägen?!
Det är ju tur att jag känner att jag har lärt mig något annars hade jag väl trott att detta halvåret bara var en bluff.

Kanske är det som man säger att tiden går fortare när mna har roligt, för de här 6 månaderna har varit de roligaste, mest betydelsefulla och mest lärorika i hela mitt liv trots att vissa dagar inte har känts så bra. Jag har verkligen utvecklats massor och känner fortfarande att detta är min grej, helt klart! Lägger upp några bilder på vad jag har gjort i skolan hittills.

Ibörjan tyckte jag det var skönt att tiden gick fort för att jag ville hem men nu vill jag vara kvar i skolan, kvar i tryggheten. Det är nu det gäller, nu ska jag ut i arbetslivet på riktigt, slutet efter gynmasiet går absolut inte att jämnföra med slutet utav denna utbildning. Men jag vet ju redan nu att det blir skolbänken om något år igen.

Tiden försvinner och blir minnen, och min tid på Svenska frisörskolan verkligen satt spår i mig som kommer följa med mig resten av mitt liv. För det var ju helt enkelt här som jag påbörjade min dröm.





Kunden kom in och var inte nöjd efter en klippning hon gjorde på en av stans finare frisörer. Resultat!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0